poniedziałek, 16 czerwca 2014

Doświadczenie Miłości Boga

"Tyle razy słyszałem, że Bóg kocha mnie, ale ja to tylko wiedziałem, ale tego nie doświadczałem. I dlatego brnąłem w ślepą uliczkę. Szukałem Boga, ale znajdowałem ciągle marny obraz samego siebie. Teraz już wiem, że żadne ludzkie słowo nie wyzwoli mnie z tego szatańskiego labiryntu. Łzy, które się pojawiały były znakiem, że to już ten czas żeby przyjąć prawdziwą miłość. Kiedy Jezus mówi, że Duch Pocieszyciel wszystkiego  was nauczy to właśnie to ma na myśli; Duch Święty uczy miłości, on jest sprawcą życia. I właśnie on teraz pokazuje mi moje piękno w które mi jeszcze trudno uwierzyć. Sama próba naśladowania Jezusa w naszym życiu nie wystarcza. Tu trzeba ognia. Duchu Święty spal wszystko, co budowałem poza Bogiem, by dać sobie samemu iluzję wielkości."

ks. Tadeusz Piwiński, http://www.stacja7.pl/article/3717/Kropla+miodu/66

Fot. www.misja.info


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz